  • Data: 2023-01-18 15:22:10
    Temat: Re: policyjnie
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Olin napisał(a):

    > A to kolejarze nie odpowiedzą za upublicznienie wizerunków funkcjonariuszy
    > państwowych?

    Dobrze kiedy szarpią swojaków czy niedobrze?
    Teraz mamy 2 opcje co do przeszłości.
    a. wcześniej nic takieg nie miało miejsca (hi hi) i wszyćkie byli święte
    b. jakoś się załatwiło smarowidłem w razie wpadki

    Która opcja zwycięży? A czy B?

    To sam można zastosowac w twoim temacie "do czego służy ziobrotura i czy trzeba
    reformować sądy".