    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: policyjne morderstwo
    Date: Sun, 30 Jul 2006 18:27:46 +0200

    wiadomości news:j8pup3-43b.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Może np. chciał wrócić na "blokadę", ale potem jakiś policjant wyskoczył mu
    > przed koła, ledwo go ominął, a potem go zastrzelili.

    Dość ciekawa propozycja. No ale skoro tak bardzo chciał zawrócić na tę blokadę -
    to wydaje się sensowen - to chyba po to by się tam zatrzymać, Sądzisz, że ten
    policjant tak daleko biegł piechodtą za motocyklistą, że motocyklista mając
    zamiar zatrzymać się przy blokadzie nie zdołał zatrzymać się przy policjancie.
    No i w dodatku musiał biegać chyba podwórkami, skoro wyskakiwał znienacka. Niby
    teoretycznie możliwe, ale musisz oprzytznać, że mało prawdopodobne.

    > Na motocyklu? W np. szczękowym kasu (one są dość głośne niestety) i ryczącym
    > silniku? Może jak go te "ostrzegawcze" strzały trafią w kask...

    Na motocyklu znowu tak wiele nie jeździłem, ale moim zdaniem przesadzasz.
    Słyszałeś z bliska huk strzału?

    > Na mniejszy w zamieszkanej okolicy też. Ale widać niektórym "funkcjonariuszom"
    > to nie przeszkadza.

    Niektórym nie. Jeśli piszesz o tym, to strzał był jak najbardziej skontrolowany.
    Trafił w cel nie czyniąc szkody nikomu postronnemu.