  • Data: 2006-07-29 21:57:55
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Braki organizacyjne czy finansowe też nie stanowią usprawiedliwienia.

    Tak krawiec kroi, jak mu materailu stoi. Czyli - wyzej dupy nie
    podskoczysz.

    > Wpadłeś kiedyś motocyklem z prędkością (powiedzmy) 60km/h na przeszkodę
    > wielkości wyrośniętego przedstawiciela homo (semi)sapiens?
    >
    > Spróbuj. Potem pogadamy, jak przeżyjesz...

    Jezeli bede na krawedzi, lbu bed emial ochote na smierc, lub nie bede
    cenil wlasnego zycia i to zrobie, to choc zgine, zabije takze takiego
    policjanta.

    Czy to tak trudno zrozumiec.

    Identyfikujesz sie z ta ofiatra na motorze, jakbys znal jego motywacje w
    kazdym momencie. Ale ni potrafisz wyjasnic DLACZEGO nie zatrzymal sie na
    pierwsze wezwanie.

    > Wiesz, ja nie jestem w stanie zrozumieć, dlaczego ludzie zaczynają palić
    > - ale mimo tego, że palenie w mojej okolicy mnie wkurza, jednak nie
    > zacząłbym strzelać do palacza...

    Glupie porownanie. bardzo glupie. Nijakie w tym przypadku.

    Wiesz lapeij, ze morotrzyst anie chcial staranowac policjanta, a
    jednioczesnienie wiesz czemu si enei zatrzymal na wezwanie.

    Gdybasz jak ci z SE czyFaktu. ;)

    > Może bał się stracić B, może bał się "krechy" w papierach...

    Tu mi lezka cieknie ;)))))) A nie bal sie stracic zycie -- i to
    niekoniecznie od kulki. Mogl miec po prostuwypadek podczas zabawy z
    policjantami i wyjebac w drzxewo. I tegosie nei bal ;)

    > Czy może znowu "nie matura lecz chęć szczera zrobi z ciebie oficera"?

    To sie zmienilo od tego roku -- -Teraz matury robi Roman, niezaleznie od
    tego, czymaturzysta zdaje czy nie zdaje ogzaminow ;)

    > Ale on nie był uzbrojony i do nikogo nie strzelał.

    Ale istanialo podejrzenie, ze jest uzbrojonyi ze nawet moze strzelac ;)

    > Nie żartuj sobie. Ktoś mógł takim pociskiem dostać.

    Oczywiscie, ze moglby. Ale szansa na to jest wielokrotnie mniejsza, niz
    jaby dostal, gdybyw niego celowano.

    > Którzy mieli tylko zatrzymać, skontrolować i ewentualnie aresztować
    > (gdyby się okazało, że to ten). A nie pojechać "po linii" NKWD i zrobić
    > "zatrzelony przy próbie ucieczki".

    No nie kumam co do mnie napisales. Znaczyco? Przca go chcieli
    skontrolowac, nie zastrzelic.

    > A rowerzystka to co? Pies?

    Ja tam nie wiem, Fakt podawal, ze to czlowiek. Ale widziano tez ufo.
    Mzoe to pies.

    > Zabił? Zabił. Bez koniecznej potrzeby? Bez.

    Chmmm, a co to jest konieczna potrzeba. Jakas definicje masz? Bo nie
    wiem, czy mowisz do mnie, czy mnie obrazasz ;)

    > Znaczy się morderca.

    tytez jestes morderca. Zabijasz moje poczucie humoru.

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m