    From: "MR" <m...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: policyjna akcja "długi weekend" :)
    Date: Sun, 12 May 2002 17:17:51 +0200

    Użytkownik "Stryket" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ab75vt$en1$1@absinth.dialog.net.pl...
    > póżniej kierowca tego samochodu wspaniałomyślnie
    > zajechał mi drogę kontrolnie raz zahamował po czym dał porządnie po
    > hamulcach pokazując swoją "wyższość".
    > Co by było gdyby doporowadził do stłuczki?

    1. Zajeżdżanie drogi jest wykroczeniem.
    2. Nagłe hamowanie bez powodu jest wykroczeniem.
    3. Brak zachowania odpowiedniego odstępu za pojazdem poprzedzającym jest
    wykroczeniem.
    Jedyny problem:
    Musiałbyś udowodnić, że nie mogłeś zachować odpowiedniego odstępu za tym
    idiotą, gdyż wyprzedzając Twój pojazd zajechał Ci drogę i natychmiast
    ostro hamował. Jeśli ostre hamowanie nastąpiło dopiero po jakimś czasie
    od wyprzedzania, tak, że mogłeś zachować odpowiedni odstęp, to Twoja
    wina. Jak widać sprawa trochę skomplikowana, przydaliby się świadkowie.

    MR