  • 21. Data: 2013-06-18 22:32:46
    Temat: Re: policja powinna strzelac do kiboli
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-18 21:24, Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Jedyna sensowna odpowiedź, to "że tak postanowiłustawodawca".

    Ale nieprawdziwa ta odpowiedź.
    Policja wydała publiczne pieniądze na sporą akcję po której mogli
    co najwyżej wręczyć mandaty za "nielegalny" wjazd do lasu.
    Śmieszne jest to że kibole wykazali się znajomością prawa
    i obywatelską postawą, nie zrobili rozróby w mieście tylko
    wyjechali sobie do lasu. Policja wykazała się czymś dokładnie
    przeciwnym.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2013-06-18 22:41:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Bo czasem przy okazji w walce niestety biorą udział przypadkowe
    > ofiary, które się tam znalazły. Choć koncepcja jakiejś dużej klatki, w
    > której zainteresowani daja sobie po mordach po uprzednim zdeponowaniu
    > odpowiedniej kwoty na pokrycie pogrzebu / leczenia wydaje mi sie
    > conajmniej godna rozważenia.

    No skoro Robert sie z tym zgadza, to ja tym bardziej jestem na tak.
    Tylko nie wiem, czy chłopaki bez dodatkowej nutki emocji chowania sie przez
    policją beda zainteresowani. :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 23. Data: 2013-06-18 22:41:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Za dużo świadków ;)

    No co ty. Nikt tak dobrze nie bedzie sie kryła niż policjanci nawzajem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 24. Data: 2013-06-19 13:20:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.06.2013 22:41, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > No co ty. Nikt tak dobrze nie bedzie sie kryła niż policjanci nawzajem.

    Chyba żartujesz... Jakby brało w tym udział dwóch czy trzech, to może -
    ale tak to zawsze trafi się ktoś, kto spróbuje takim hakiem zawalczyć od
    karierę.

  • 25. Data: 2013-06-19 23:01:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1019401,title,Napasc-z-m
    aczetami-w-Krakowie-Cztery-osoby-aresztowane,wid,157
    41235,wiadomosc.html

    > To jest chore. Rozróby jak w jakiejś dzikiej afrykańskiej wiosce z
    > wojną domową latającą tam i z powrotem... albo jak u jakichś talibów
    > czy innych cholernych fundziaków.
    >
    > Dlatego ponownie poprę strzelanie OSTRĄ amunicją do rozrabiających
    > kiboli. Im ich mniej tym lepiej. I bezrobocie spadnie - przecież
    > większość tych rozrabiających to obiboki uczciwą pracą nieskalane.

    a teraz usiądź odetchnij głęboko, zaparz sobie meliski...

    każdy miewa takie myśli ale jednak podstawą demokratycznego państwa prawa
    jest to że policja strzela ostrą amunicja do obywateli tylko w bardzo
    wyjątkowych przypadkach, w pozostałych używa Środków przymusu nie czyniących
    nieodwracalnej krzywdy.

  • 26. Data: 2013-06-20 13:20:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.06.2013 23:01, Marek Dyjor pisze:

> [...]
    > prawa jest to że policja strzela ostrą amunicja do obywateli tylko w
    > bardzo wyjątkowych przypadkach, w pozostałych używa Środków przymusu nie

    Pytanie techniczno-formalne: jaki to ma związek z systemem wybierania
    władz (demokracją)?

    Poza tym bezproduktywne pasożyty wyładowujące nadmiar energii w
    kosztujących podatnika rozróbach to wyjątkowe przypadki i należałoby
    zadbać, żeby były możliwie wyjątkowe.

  • 27. Data: 2013-06-20 16:24:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    >
    > Poza tym bezproduktywne pasożyty wyładowujące nadmiar energii w
    > kosztujących podatnika rozróbach to wyjątkowe przypadki i należałoby

    używanie takiej frazeologii... to wstęp do faszyzmu.

    pierwszym etapem jest znalezienie wroga i odhumanizowanie go.

    Cywilizowane społeczeństwo posiada środki do zadbania o chuliganów bez
    przeprowadzania ich fizycznej eksterminacji.

  • 28. Data: 2013-06-20 19:10:14
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 18 Jun 2013 17:24:27 +0200, Bożydar napisał(a):

    > Chociażby dlatego, że zawodnicy MMA mają ubezpieczenie i jak sobie coś
    > zrobią to koszty ich leczenia są pokrywane z tej właśnie polisy.
    > W przypadku którzy się tłuką w ustawkach, za ich leczenie płaci NFZ,
    > czyli de facto my.

    I dodajmy: w Polsce za wypadki w sporcie płaci organizator meczu:

    http://m.rzeszow.sport.pl/sport-
    rzeszow/1,130274,13948467,Bramkarz_zlamal_noge_na_me
    czu__Gmina_zaplaci_40_tys_.html

  • 29. Data: 2013-06-20 22:03:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Jun 2013, Andrzej Lawa wrote:

> [...]

    Jest pewien problem, co robić, jeśli demokracja sprzeciwia
    się prawu.

    > Pytanie techniczno-formalne: jaki to ma związek z systemem wybierania władz
    > (demokracją)?

    To jest BARDZO dobre pytanie.
    Przykładowo jeśli hasło pomocnicze brzmi "Sokrates".

    pzdr, Gotfryd

  • 30. Data: 2013-06-22 21:54:04
    Od: Karol Misiukiewicz <k...@t...pl>

    Dnia Tue, 18 Jun 2013 09:58:00 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    > kiboli. Im ich mniej tym lepiej. I bezrobocie spadnie - przecież
    > większość tych rozrabiających to obiboki uczciwą pracą nieskalane.

    strzelanie nie jest rozwiązaniem, grzywny, grzywny i grzywny !
    a jak nie zapłaci to pod przymusem do miotły i do sprzątania w żółtej
    kamizelce z napisem:
    "odpracowywanie grzywny"

    tyle ile miasto wydaje na sprzątanie płacąc ludziom np. 10zł brutto, to za
    500zł mandatu nie zapłaconego - 100 godzin sprzątania pod nadzorem.

    jak nie zapłaci to odsetki naliczać i niech te odsetki odpracowywuje potem.
    Jak sie nazbiera odsetek że na pół roku do pierdla wtedy wsadzić do
    pierdla.