  • 1. Data: 2003-12-17 17:04:20
    Temat: policja internetowa
    Od: "ARAS" <a...@w...pl>

    Witam ostatnio usłyszałem ze chodi podobno po domach tzw policja
    internetowa,czy moze mi ktoś wyjaśnić dokładniej o co chodzi z tą policją i
    czy to prawda ze chodzą po prywatnych mieszkaniach i jak to sie ma do
    posiadanych przez większość internautów mp3

  • 2. Data: 2003-12-17 18:55:25
    Temat: Re: policja internetowa
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    ARAS napisał(a):

> [...]
    > czy to prawda ze chodzą po prywatnych mieszkaniach i jak to sie ma do
    > posiadanych przez większość internautów mp3

    Boże drogi.....następny

    To już przekracza granicę absurdu. Może byś tak poczytał archiwum grupy
    zanim znowu wystrzelisz z taką "rewelacją"?

    Tak. Chodzą po domach i na miejscu rozstrzeliwują jak znajdą mp3

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2003-12-17 19:27:17
    Od: "tomek tarasiuk" <l...@g...pl>

    ARAS <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > czy to prawda ze chodzą po prywatnych mieszkaniach i jak to sie ma do
    > posiadanych przez większość internautów mp3

    Zadanie z logiki oparte o wiadomości z matematyki na poziomie 5 klasy szkoły
    podstawowej.
    W pewnym państwie jest ok. 10 000 000 komputerów. Do pilnowania czy ich
    posiadacze posiadają legalne oprogramowanie wytypowano 1000 policjantów.
    Pytanie.
    Ile czasu będzie trwało sprawdzenie wszystkich użytkowników, jeśli
    policjanci chodzą w zespołach 2 osobowych przez 5 dni w tygodniu. W czasie
    jednego dnia mogą sprawdzić 5 komputerów.

    Pytanie dla ambitnych.

    Jakie jest prawdopodobieństwo kontroli u przeciętnego Kowalskiego?
    Tomek

  • 4. Data: 2003-12-17 21:24:19
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    Użytkownik "tomek tarasiuk" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    <ciach...>
    > Jakie jest prawdopodobieństwo kontroli u przeciętnego Kowalskiego?
    > Tomek

    chodzi o straszonko - ludzie maja sie bac i sami stosowac sie do przepisow
    prawa
    p.
    W,

  • 5. Data: 2003-12-17 21:37:27
    Od: "tomek tarasiuk" <l...@g...pl>

    wirtualna <w...@w...pl.com> napisał(a):

> [...]
    > <ciach...>
    >
    > chodzi o straszonko - ludzie maja sie bac i sami stosowac sie do przepisow
    Jak można się bać zdarzenia które może ( choć nie musi) wystąpić rzadziej niż
    raz na 20 lat. Tomek

  • 6. Data: 2003-12-17 22:00:19
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości
    > ARAS napisał(a):
    >

    > Tak. Chodzą po domach i na miejscu rozstrzeliwują jak znajdą mp3

    Nieprawda. Wieszaja za jaja ;-)

    --
    SQLwysyn

  • 7. Data: 2003-12-18 07:24:30
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał

    > Nieprawda. Wieszaja za jaja ;-)

    Kobiety też?
    T.

  • 8. Data: 2003-12-18 08:36:54
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Van Tommy" <t...@p...com> napisał w wiadomości

    > Kobiety też?

    Kobiety wieszaja za jajniki.

    --
    SQLwysyn

  • 9. Data: 2003-12-18 09:29:10
    Od: l...@p...onet.pl

> [...]
    > jednego dnia mogą sprawdzić 5 komputerów.
    >
    > Pytanie dla ambitnych.
    >
    > Jakie jest prawdopodobieństwo kontroli u przeciętnego Kowalskiego?

    4000 dni, czyli 11 lat :)

  • 10. Data: 2003-12-18 10:37:59
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    > Kobiety wieszaja za jajniki.

    Przecież to jest "wewnątrz" ?? :-) To jak ??
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]