  • Data: 2015-06-23 00:00:27
    Temat: Re: polecony z adresem nadawcy identycznym z odbiorcy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22-06-15 o 22:31, korex pisze:

    > Poczta wróciła do mnie, odbiorca później twierdzi, że nie może się
    > zapoznać z rachunkami, gdyż ich nie ma...

    Ale to jego problem, a nie Twój. Wysłane listem poleconym pismo uważa
    się za doręczone. Oczywiście, jak masz normalnego klienta, który nie
    otrzymał faktury, bo był na wczasach, to dla dobrej współpracy można mu
    wysłać drugi raz. Ale co do zasady z formalnego puntu widzenia, to że
    nie odebrał przesyłki, to już jego problem, a nie Twój.