    From: f...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pokwitowanie, umowa
    Date: 5 Jun 2004 15:31:53 +0200

    > Pani adwokat robi Cie w trabe i najwyrazniej ma w zwyczaju wyciagac kase
    > na lewo i nieodprowadzac podatkow od zarobionych w ten sposob pieniedzy.
    > Powyzszy tekst to raczej tani belkot to naciagania naiwnych (choc zapewne
    > dziala skoro sam nie jestes pewien ;).

    > Zawsze jak cos kupujesz oficjalnie powinien byc jakis slad. Paragon, faktura
    > etc. Mozesz nie wziac np. paragonu z samu (choc oni go musza i tak
    > wystawic), ale nie moge Ci odmowic jego wydania jesli sie go domagasz.
    > Mysle ze kontorola z US pania adwokat by naprostowala dosc szybko.

    Dzieki za rzeczowa odpowiedz. Czy ona odprowadza podatek czy nie, nie sprawia
    mi wielkiej roznicy w sumie. Ogolnie obawiam sie, ze moze dojsc do takiego
    czegos, ze po prostu uda ze mnie nie zna itp. Czy myslicie, ze taka sytuacja
    jest mozliwa? Poza tym ponawiam pytanie. Czy dostal ktos z Was kiedys jakas
    umowe czy cos takiego, czy tylko wlasnie jakies potwierdzenie wplaty itp?