  • Data: 2003-02-01 12:14:10
    Temat: Re: podzial majatku...
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba znana wszem i wobec jako fifi zamieszkała pod adresem
    <j...@i...pl>
    w artykule <news:b1g34o$r77$1@news.tpi.pl> napisała w ten deseń:

    > Jesteś zakłamana. Zawsze wpierasz ludziom to czego nie powiedzieli ???
    > Więc źle wykonujesz swój zawód .To nie "jedna baba powiedziała
    > drugiej " tylko naciągana ekspertyza istnieje i ją czytałem .
    > Domyślam się z powodu twojej piany,
    > że ty tak naciągasz ludzi na koszty ekspertyzy .

    I znowu nie dość, że nie na temat, to jeszcze kłamiesz i obrażasz ludzi.
    Zawsze tak postępujesz? Mam cie do abuse podać? Nie wiesz jak wykonuję
    swój zawód, więc się odczep łaskawie, tylko ludzi w błąd nie wprowadzaj
    swoimi głupimi wywodami.
    PLONK warning
    bez pozdrowień
    Tatiana