  • 1. Data: 2007-09-27 17:27:14
    Temat: podwojne ukaranie za wykroczenie
    Od: "pawel" <t...@p...pl>

    Sytuacja wyglada nastepujaco :

    Jakis czas temu zostalem zatrzymany po imprezie przez policje i dostalem
    mandat w wysokosci 200 zl za "zaklocanie porzadku (lub cos podobnego) ".
    Dzisiaj dostalem pismo z sadu grodzkiego, ze zostaje ukarany grzywna 200 zl
    za "zakłocanie...". Mandat i grzywna dotycza tego samego zdarzenia.

    Czy musze płacic po raz drugi za to samo wykroczenie ?
    Czy moze pisac jakies odwolanie ?

    z gory dziekuje za odpowiedzi

  • 2. Data: 2007-09-27 17:35:05
    Temat: Re: podwojne ukaranie za wykroczenie
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    pawel pisze:
    > Jakis czas temu zostalem zatrzymany po imprezie przez policje i dostalem
    > mandat w wysokosci 200 zl za "zaklocanie porzadku (lub cos podobnego) ".

    jaki mandat?

> [...]
    > za "zakłocanie...". Mandat i grzywna dotycza tego samego zdarzenia.
    >
    > Czy musze płacic po raz drugi za to samo wykroczenie ?

    tak
    zapewne dostałeś wyrok nakazowy, więc jeśli rzeczywiście wcześniej za to
    samo wykroczenie zostałeś ukarany, to przeczytaj pouczenie i pisz sprzeciw

    KG

  • 3. Data: 2007-09-27 17:40:54
    Od: "pawel" <t...@p...pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > jaki mandat?

    moze zle to nazwalem - policjant wypisal mi swistek , zaplacilem na poczcie

  • 4. Data: 2007-09-27 18:07:00
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl>

    pawel wrote:

    > moze zle to nazwalem - policjant wypisal mi swistek , zaplacilem na
    > poczcie

    a adresatem byl urzad miasta czy Jan Kowalski? :D

    --
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2007-09-27 20:29:37
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > moze zle to nazwalem - policjant wypisal mi swistek , zaplacilem na poczcie

    A komu zapłaciłes ? :)

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 6. Data: 2007-09-27 20:52:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pawel" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

    > moze zle to nazwalem - policjant wypisal mi swistek , zaplacilem na
    > poczcie

    Zobacz, czy na pewno dotyczy to tego samego. Jeśli tak, to składaj
    sprzeciw, ale co najmniej jest to dziwne, bo wcześniej przeważnie
    przesłuchuje się obwinionego.

  • 7. Data: 2007-09-28 05:35:35
    Od: m...@g...com

    On 27 Wrz, 22:52, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Zobacz, czy na pewno dotyczy to tego samego. Jeśli tak, to składaj
    > sprzeciw, ale co najmniej jest to dziwne, bo wcześniej przeważnie

    dokladniej wygladalo to tak, ze razem ze znajomym dostalismy od
    policjantow takie same "mandaty" po 200 zl. powiedzieli nam, ze jest
    to nasz pierwszy raz i dostaniemy tylko te mandaty. nastepnym razem
    skieruja sprawe do sadu grodzkiego. na przesluchanie w tej sprawie
    bylem wezwany tylko ja , kolega nie.
    mandaty dostalismy takie same.

    czy moge napisac odwolanie w stylu, ze juz zostalem za to zdarzenie (z
    art 52 2 kw) ukarany mandatem przez funkcjonariusza policji ?

  • 8. Data: 2007-09-28 09:13:06
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał
    >czy moge napisac odwolanie w stylu, ze juz zostalem za to zdarzenie (z
    >art 52 2 kw) ukarany mandatem przez funkcjonariusza policji ?

    Mozesz. Upewnij sie, ze o to samo zdarzenie chodzi.