    From: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: podsumowując...
    Date: Sat, 27 Nov 2010 15:32:13 +0100

    Użytkownik "p 47" <k...@w...pl>

    > Nie rozumiem twojego wzburzenia i takiego słowotoku;- spóldzielnia nie
    > zadziałała ani złośliwie, ani nieracjonalnie, ani wbrew prawu.
    > Nie żąda bowiem bezwarunkowo zlikwidowania drzwi, nie chce was pozbawić
    > wynikających z odgrodzenia się korzyści, chce tylko, aby za to, że
    > niektórzy lokatorzy użytkują wyłącznie cześc powierzchni korytarza
    > ponosili oni opłaty,- sam wszak przyznałes, ze przechowujesz tam rower,
    > czego lokatorzy nie mający odgrodzonej części korytarza czynić nie
    > mogą, -jesteś więc uprzywilejowany, władasz wydzieloną częścią korytarza,
> [...]

    Przecież na tym zwykłym korytarzu też ludzie przechowują rowery. Jak dla
    mnie problem jest wydumany jednak. Problem byłby realny gdyby inni
    mieszkańcy chcieli współużytkować te zamknięte powierzchnie, ale jakoś tego
    nie podejrzewam. Co najwyżej ktoś nie dostał zgody na zagrodzenie swojego
    korytarza albo mu się tego nie chciało zrobić i zazdrości tym, którzy
    zagrodzone mają.