    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: poddanie pod glosowanie wniosku sprzecznego z prawem
    Date: Fri, 10 Jun 2016 15:48:36 +0200

    On 10.06.2016 15:22, 1634Racine wrote:

    > ok, pinb powinien zrobic co nalezy, ale moze byc tak, ze biurokratycznie
    > nic nie robi, albo tak robi, ze zarzad wspolnoty nic sobie z tego nie
    > robi, albo... itd itp. Pozostaje ruch bardziej zdecydowany - sad. Znasz
    > inna droge?

    Ale co sąd ma orzec? Nakaz rozbiórki? Od tego jest PINB i ustawa Prawo
    budowlane - tam jest napisane, co z takimi sprawami robić.

    > w praktyce ma sie okazac to, co dalem jako prosto skonstruowany
    > przyklad: smazalnia. Mam na mysli klarownosc sytuacji, a nie ecie pecie,
    > po co tutaj komplikowac sprawe.

    Ale ja piszę o tym co się stanie jak wybudują ci smażalnie. PINB się
    zapowie z kontrolą przyjdą właściciel powie, że to restauracja z
    kateringiem, o tu ma projekt budowlany podpisany przez urząd i też
    napisane, że restauracja z kateringiem, umowę ze wspólnotą i też
    restauracja z kateringiem... Wszędzie restauracja z kateringiem, tylko
    Racinowi się pomieszało i widzi smazalnię... I tak się bedziesz bujał,
    aż okaże się, że samżalni już nie ma, więc sprawa bezprzedmiotowa, za to
    jest warsztat samochodowy, będący w istocie salonem sprzedaży skuterów.

    > metr krawiecki mowi, ze w przykladzie podanym 3m to nie 20m, wiec akurat
    > w tej sprawie prosto wiadomo,ze uchwala jest sprzeczna z prawem; a ze
    > zaoranie smazalni musi byc efektem sprawy sadowej - to juz inna sprawa...

    Ale - ta smażalnia ma pozwolenie na budowę i w istocie nie jest
    smażalnią;) Metr nic nie ma tu do rzeczy:P

    BTW - poważnie te trzy metry są gdzieś zapisane, czy to tylko przykład?

    Shrek