    From: "1634Racine" <m...@...cbqebml>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: poddanie pod glosowanie wniosku sprzecznego z prawem
    Date: Fri, 10 Jun 2016 11:44:39 +0200

    Robert Tomasik w news:57572d98$0$690$65785112@news.neostrada.pl
    > Nie bardzo "czaję bazę". Uchwała wspólnoty, jakakolwiek by nie była nie
    > spowoduje tego, że smażalnia stanie się legalna, bo to nie wspólnota
    > określa warunki, tylko rozporządzenie.

    bardzo slusznie

    > W ogóle nie rozumiem, komu i w czym taka uchwała akurat przeszkadza.

    rozumiem, ze masz na mysli to, ze bzdury mozna sobie uchwalac, ale jesli sa
    bzdurami, to w zasadzie ich legalnie nie ma, wiec jakby nie ma sprawy...
    No, problem w tym, ze jest uchwala - jest zarzad wykonujacy ja - jest
    smazalnia.

    > Przykładowo pomimo tego, że podwórko jest na
    > tyle duże, że można na nim parkować pojazdy(odpowiednie odległości od
    > okien), to uchwalą sobie jako właściciele terenu, że nie wolno i kilka
    > osób nie ma gdzie zaparkować samochodu.

    i jesli taka uchwala powstanie - parkingu nie ma. Pytanie: czy chetni do
    parkowania moga zaskarzyc uchwale? dobre pytanie. Zaskarzyc pewnie moga, ale
    nigdzie nie jest zapisane ich *niezbywalne* prawo do posiadania parkingu. Po
    prostu wiekszosc decyduje, ze parkingu nie ma...
    Problem zaczyna sie wowczas, gdy wspolnota przeglosuje, ze owszem - parking
    bedzie; zarzad urzadzi go - ale w odleglosci 2-3 metrow od okien
    mieszkancow. A rozporzadzenie min. infrastruktury pozwala na min. 7/10
    metrow. Dla mnie sprawa jasna. Taka "budowla" jest nielegalna, bo prawo
    chroni mieszkancow przed pierdzacymi samochodami pod oknami ich sypialni.
    Znam takie sytuacje.