    From: "Profil1" <a...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: podatek od środków transportowych
    Date: Tue, 31 Aug 2004 23:54:28 +0200

    > Rzeczywiście, ze względu na to że w częsci przepisów jest "od" a w częsci
    > jest "ponad" prawo jest niejednolite - ale cóż robić...
    > Acha, oczywiście istnienia korzystnej dla ciebie możliwości interpretacji
    > nie wykluczam (ale wtedy z owym przykładem "z biletem" nie wyskocz :)).

    Dzięki za życiowe przykłady.Widać nikt nie drążył tego dalej. W sumie jeśli
    ten samochód zaliczymy, tak jak urzędnicy do kategorii ponad czy też
    "nieszczęsne" od 3,5t to nie jestem pewny czy postępuję zgodnie z prawem
    jeżdżąc nim z prawkiem kat.B... Ktoś się tu znowu nie popisał...
    Mimo wszystko ciekaw jestem co na to powiedziałby sąd...
    pozdrawiam, Ruffles