  • Data: 2003-07-08 22:45:50
    Temat: Re: podatek od psa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 8 Jul 2003, Maddy wrote:

    >+ Użytkownik Grzegorz Lipnicki napisał:
    >+
    >+ > ktoś, komu Grzegorz Lipnicki bestialsko wyrżnął nagłówek napisał:
    >+ >
    >+ >>A wracając do tematu, IMO celem podatku za psa jest ograniczenie liczby psów
    >+ >>na utrzymanie których właścicieli po prostu nie stać.
    >+
    >+ A celem podatku od nieruchomości jest ograniczenie liczby nieruchomości
    >+ na utrzymanie których włascicieli po porstu nie stać.

    Nie, wbrew pozorom *ten* podatek będzie się nazywał katastr[of]alny :>

    [...]
    >+ Podatku dochodowego....

    ...oczywiście :), szczególnie jak jest narastający :)

    >+ Podatku od towarów i usług....

    ...po polsku ;) to się nazywa: "recesja". Obawiam się że wbrew
    swoim zamiarom sprowadzenia do absurdu masz (zwyczajnie) rację :[

    >+ Podoba mi się .... naprawdę, nigdy na to nie wpadłam...

    ...dzisz, w grupie siła :) Non Hercules...(czy jak to tam było)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (który oczywiście twoją odpowiedź do AliGatora już czytał :))