eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopodatek od nieruchomości - wszczęcie postepowania - o co chodzi? › Re: podatek od nieruchomości - wszczęcie postepowania - o co chodzi?
  • Data: 2005-05-14 20:54:53
    Temat: Re: podatek od nieruchomości - wszczęcie postepowania - o co chodzi?
    Od: "Witek" <wsa[@poczta.onet.pl]> szukaj wiadomości tego autora

    news:d65p6n$hl7$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Witek" <wsa[@poczta.onet.pl]> napisał w wiadomości
    >
    > Podejrzewam, ze rozmiar lokalu podany w akcie jest rozbieżny z rozmiarem
    > podanym w deklaracji podatkowej.

    Kurcze lokal XXXX kupiłem w 1997 roku i nie pamietam jak było w deklaracji,
    ale na ostatniej decyzji z 2004 roku mam:
    F - grunty pozostałe 40,00m2
    O - lokale mieszkalne 50,00m2
    a w akcie sprzedaży 47,10m2 - lokal + 2,90m2 - piwnica więc w sumie
    50,00m2 - to samo.

    To chyba jednak nie o to im chodzi.
    Pozdrawiam Witek.