    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: podatek od listonosza
    Date: Fri, 12 Mar 2004 17:39:45 +0100

    W odpowiedzi na pismo z dnia pią 12. marca 2004 11:13 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Gotfryd Smolik news:

    > On Tue, 9 Mar 2004, Tristan Alder wrote:
    > [...]
    >
    > Hmk... aż od półtorej roku mamy *jakie takie* regulacje prawne
    > dotyczące płatności kartą i już "gotówka jest przestarzała".

    ??? Korzystałem z karty już bodajże w 1998 roku... W każdym razie, coś w ten
    deseń, a może wcześniej? A pierwsze karty na świecie to coś w okolicach lat
    60, a może głęboko wcześniej? Mam grypę i nie chce mi się guglać.

    > Dobry jesteś :)

    Oczywiście. Gotówka jest niewygodna. Nigdy nie mam jej tyle przy sobie, żeby
    kupowanie nie sprawiało kłopotów. Karta płatnicza to podstawa. Wiele
    księgarń itp. straciło mnie już jako klienta, bo szedłem, patrzę fajna
    książka, chcę kupić, a tu dupa...

    > Nadto tu i ówdzie nadal nie wolno kupować - każą ci *dać sobie*
    > kartę.

    ???

    > [...Plumpi...]
    >
    > No i później na ogólnopolskiej liście dyskusyjnej smiesz twierdzić
    > że w Zabrzu nie da się kupić dobrego chleba ;> !
    > :)

    Nie wiem czy się nie da, ale nie znalazłem takiego miejsca. A skoro jest
    wszędzie marnie, to czemu mam nie kupować tam, gdzie wygodnie? (do tego tam
    jeszcze najmniej paściate pieczywo jest...)

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)