  • 1. Data: 2003-09-03 12:30:03
    Temat: podatek katastralny-nieruchomości
    Od: kasiunia<s...@w...pl>

    witajcie,
    czy to prawda,że od maja ma obowiązywać podatek wys. 10% rocznie
    od
    posiadanych nieruchomości?
    pozdrawiam
    przestraszona z lekka kasia

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-09-03 20:24:33
    Temat: Re: podatek katastralny-nieruchomości
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Mam nadzieję, że nie, choć w tym kraju wszystko jest możliwe. Ale nie 10%.
    Była kiedyś mowa o podatku rzędu 1%.

  • 3. Data: 2003-09-05 07:32:01
    Od: "Marcin R. Kiepas" <m...@i...nospam.pl>

    Witam

    "kasiunia" <s...@w...pl> napisała:

    > czy to prawda,że od maja ma obowiązywać podatek wys. 10%
    > rocznie od posiadanych nieruchomości?

    O ile wiem, a chyba nic sie ostatnio nie zmienilo, to MF chce
    wprowadzic podatek katastralny od stycznia 2006r. Wg planow
    jego stawka ma sie wahac od 0,1% (budynki mieszkalne) do 2%
    (budynki na dzialanosc gosp.) wartosci nieruchomosci rocznie.

    (mrk)

    ---
    Marcin R. Kiepas
    m...@i...pl