  • 1. Data: 2005-04-27 14:56:41
    Temat: pochopnie podpisana umowa o prace
    Od: "ToOl" <s...@n...spam>

    Witam,
    Jest sobie taka sytuacja:

    Podpisuje z pewnym pracodawca umowe o prace, termin rozpoczecia mam za kilka
    dni od daty podpisania.
    Chwile pozniej dostaje znacznie bardziej atrakcyjniejsza oferte pracy od
    innego pracodawcy.

    Pytanie:
    Jak moge sie bezbolesnie wyplatac z tej pierwszej umowy. Czy moge sobie tak
    po prostu nie przyjsc uprzedzajac o tym wczesniej pracodawce telefonicznie,
    czy musze napisac jakies pismo?

    Idealem byloby rozwiazanie takie by nie spalic za soba mostow i nie
    zostawic zbyt duzego smrodu.

    pozdrawiam

    Aleksander.

  • 2. Data: 2005-04-28 10:56:18
    Temat: Re: pochopnie podpisana umowa o prace
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "ToOl" <s...@n...spam> napisał w wiadomości
> [...]
    > kilka
    > dni od daty podpisania.
    > Chwile pozniej dostaje znacznie bardziej atrakcyjniejsza oferte pracy od

    Idz do pracodawcy, przedstaw sytuacje nie podajac u kogo bedziesz mial
    bardziej atrakcyjna prace a nastepnie mozesz zaproponowac mu ze zostaniesz u
    niego jesli da tobie wiecej albo po prostu poprzestan na informacji.

    Pozdrawiam Maver