    From: "Marcin Wasilewski" <r...@g...mm.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pobor do wojska ??
    Date: Sat, 10 Jul 2004 16:42:31 +0200
    Sender: r...@a...pl@host-62-141-195-236.gorzow.mm.pl

    > A to dotyczyło mojego niezadowolenia, gdy patrzę wracając wieczorem
    zmęczony
    > z pracy, jak z moje (też) pieniądze klienci na zasiłku relaksują się
    pijacy
    > piwko na ławce w parku.

    Bo nie stać ich aby pójść do pubu tak jak to Ty robisz....

    I nie zapominaj, że Polska to nie Niemcy i zasiłek dostaje się tylko wtedy
    gdy w ciągu ostatnich 18 m-cy masz przepracowane 12 m-cy. Oraz, że nie jest
    on dożywotni, tylko płacony od 6 m-cy do (w skarjnych przypadkach) 1,5 roku.

    Tak więc się nie martw, można powiedzieć, że nie piją za Twoje, tylko za
    to co wcześniej odprowadzili w ramach podatku. Poza tym są to często ludzie,
    którzy pracowali w swoim zakładzie np. 25 lat po czym ich zakład padłk, a
    schorowanego "starucha" co ma 55 lat i całe życie robił np. w takim
    zawodzie, że przy takim bezrobociu nie ma szans aby ktoś chciał go przyjąć,
    bo po co komu np. przygłuchy operator maszyn włókienniczych.

    Równie dobrze on może powiedzieć, że za jego pieniądze się
    wykształciłeś, a on po 25 latach pracy nie ma nawet na piwo w pubie.