  • Data: 2010-09-06 09:22:39
    Temat: Re: pobieraczek.pl straszy?
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-06 09:38, Krzysztof Jodłowski pisze:
    > Wiesz - jak kupisz sobie abonament np. telefoniczny, to nie nasz
    > obowiązku korzystania. Jak nie dzwonisz to i tak płacisz.

    Widzisz jest różnica pomiędzy firmami telekomunikacyjnymi a
    pobieraczkiem, który powstał z założenia jako oszustwo. Z automatu
    dostaje się takie wesołą twórczość na maila:

    "Przypominamy, że podawanie fałszywych danych osobowych mających na celu
    wprowadzenie w błąd drugiej Strony umowy stanowi przestępstwo oszustwa
    zagrożone karą pozbawienia wolności od 6 miesięcy do 8 lat. Jeżeli
    podczas rejestracji podali nam Państwo fałszywe dane osobowe (otrzymamy
    wtedy zwrot listu z pozwem) o popełnionym przestępstwie niezwłocznie
    zawiadomimy właściwe organy ścigania. Do identyfikacji posłuży nam adres
    IP, z którego nastąpiło zawarcie umowy oraz jej dokładny czas i data.
    Polscy usługodawcy internetowi mają obowiązek zapisywania, który z
    klientów o danej porze korzystał z danego adresu IP, właśnie na wypadek
    ewentualnych przestępstw lub wyłudzeń dokonanych przez klientów."

    Także dostarczają rozrywki. Niestety na pięciu mailach się skończyło, a
    szkoda bo myślałem że dostarczą więcej rozrywki...