  • Data: 2010-09-07 10:27:45
    Temat: Re: pobieraczek.pl straszy?
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i6505i$fo3$1@news.onet.pl...

    mi, jeśli chodzi o Twoją ocenę naszego systemu
    sprawiedliwości - to ja się z nią zgadzam, z każdym
    słowem, które napisałeś.

    Natomiast odnoszę się do konkretnej sytuacji, gdzie firemka
    prowadzi działalność, której legalność kwestionuje UOKiK.
    Firma ta nie ma żadnego racjonalnego interesu w tym aby
    wkładać tak wielki nakład sił i środków w ściganie pojedynczego
    czlowieka dla paru zlotych. Zwłaszcza, że nawet gdyby się
    namordowali i doprowadzili do rozprawy, to wyrok będzie
    zależał od widzimisie sędziego.

    Tej firmie chodzi o zysk, osiągany zerowym nakładem,
    przy pomocy automatu rozsyłającego maile.