  • Data: 2004-12-11 23:33:51
    Temat: Re: pobicie i odszkodowanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "daxad7" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cpfp3b$kb3$1@inews.gazeta.pl...

    > Moze mi ktos to na email wyjasnoc dokladnie czyli co i jak jakie papiery
    > gdzie zlozyc itp. itd.

    A na grupie nie mozna?

    > Pozatym zlozylewm w szkole(chodze do szkoly) wniosek o odszkodowanie,
    lekarz
    > powiedzial mi zeby tak zrobic, czy to ma cos do rzeczy?

    To ubezpieczenie NW. Akurat ze sprawą karną ma luźny związek.

    > Ile mozna zaproponowac wlasnie za zlamanie nosa i kosci policzkowej, wasze
    > propozycje....

    Pytanie z gatunku wyceny dzieła sztuki. Zaproponuj tyle, ile gość będzie w
    stanie zapłacić. A ta kwota silnie zależy od tego, kto to jest. Jeśli jakiś
    dres bez majątku, to raczej się nie dogadacie. Ma świadomość, że i tak nie
    masz z czego windykować, a na obniżeniu wyroku mu nie zależy.