    From: "asd" <a...@a...asd>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pobicie
    Date: Fri, 23 Dec 2005 12:49:27 +0100

    > Przeciez sam pisales, ze jechaliscie.
    przez pewien fragment drogi napewno, uniknac sie tego raczej nie da.
    a w miejscu zdarzenia byla to uliczka osiedlowa.

    > Dlatego nie wydaje mi sie, ze byly to 2 piwka, skoro baliscie sie zglosic
    > zdarzenie,
    2 piwka na glowe, to wszystko.
    nie balismy sie, tylko nie poszlismy z tego wzgledu co juz wczesniej
    napisalem -i tak trzeba by bylo isc dzisiaj.

    > a po drugie mysle, ze rzucaliscie do gosci krzywe teksty, bo
    > sie wam wydawalo, ze zwiejecie. Ale sie nie udalo...
    no chyba musielibysmy byc pierdolnieci za przeproszeniem, raz ze to juz nie
    ten wiek,
    ani nie kreca nas takie zabawy, dwa ze jak napisalem - gosciowi 5 minut
    wczesniej _zerwal_sie_lancuch_ .
    i to oni, a nie my zaczelismy...