  • Data: 2005-09-14 15:15:25
    Temat: Re: plik
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Joanna" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dg8jvg$nvr$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam, mam pytanie.czy mozna do plyty z prezentacja asortymentu firmy na
    CD
    > dolaczyc maly plik exe, ktory automatycznie otwiera plik Index.htm ,
    wziety
    > z plytki magazynu internetowego www?
    > czy to jest dozwolone czy nielegalne?

    Tutaj zlapiesz cos takiego i ogolnie po zawodach .

    http://download.chip.pl/download_61126.html

    Pliki wykonywalne sa skapilowane i ktos to napisal ( kupil albo jeszcze cos
    innego ) Jest to program jak kazdy inny i jest chroniony prawem . Czy akurat
    ten plik z gazety jest chroniony ciezko stwierdzic . Mozesz sobie taki plik
    czesciowo edytowac i zobaczyc czy nie ma zapisow o ochronie .

    J.