    From: "KK" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: placenie za mieszkanie na budowie - znowu
    Date: Wed, 16 Apr 2003 10:30:11 +0200

    "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl> wrote in message
    news:b7j2ob$fju$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > prawa
    > No dostaje prezes czasami grzywny po 500 zl od nadzoru

    > No ale byl odbior techniczny pomieszczen wiec np liczniki sie kreca itp.
    > Wiec zaplacic za to musimy chyba bo tylko my mamy klucze.

    Płacić nie musicie, developer może wam to tylko zakręcić, bo to przecież
    nadal jest jego.

    > No zadnej umowy nie ma.

    Sprawdź protokoł odbioru technicznego. Nie ma tam zdania, że obowiazujecie
    się pokrywać koszty eksploatacji pomieszczeń. sądzę, że jest.
    Na tej podstawie może wam przysłać rozliczenie za wodę, gaz, i prąd części
    wspólnych, antenę, domofon itp itd.
    O żadnych funduszach remontowych, kosztów administracj nie może być mowy.
    Sam to przerabiałem. Tylko developerowi dobierzemy się do tyłka jak skończy
    budowę.

    > No ale z czego to wynika ? Gdzie tego szukac ? Na jakie paragrafy sie
    > powolywac ?

    Są, ale ci nie powiem, tym się zajmował adwokat.