  • 21. Data: 2008-02-15 16:12:40
    Temat: Re: plac zabaw i pies
    Od: "dexth" <d...@o...pl>

    Użytkownik "kacha" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:47b5a938$0$6190$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Drodzy dyskytanci!

    [...............]

    > A reszte przemadrzalych Panstwa nie umiejacych czytac pozdrawiam ozieble i
    > prosze o wiecej nie udzielanie sie w tym watku.

    Napisałaś, zapytałaś, dostałaś odpowiedzi, a teraz probujesz obrazać. Skoro ty jesteś
    przemądrzała i piszesz, to czemu innym zabraniasz? Ja proszę żebyś już ty przestała w
    tym wątku pisać.

    pozdr Cię (tak jak wszystkich) dexth

  • 22. Data: 2008-02-15 16:52:48
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Widze, ze jednak nikt z Was nie potrafi przeczytac prostego tekstu ze
    > zrozumieniem. W takim wypadku na te wszystkie odpowiedzi na mojego posta, w
    > ktorych nikt nie byl tak dobry zeby napisac chocby jedna sensowna i zwiazana
    > z tematem rzecz, jestem zmuszona napisac jeszcze raz prosto i wyraznie. Moze

    CZY TY KOBIETO ROZUMIESZ CO TO ZNACZY "PLAC ZABAW DLA DZIECI" ?

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 23. Data: 2008-02-15 20:53:01
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 15 Feb 2008 16:26:37 +0100, kacha napisał(a):

    > Mieszkam w Warszawie, gmina Centrum, dzielnica Mokotów.

    Nie chce mi się sprawdzać, ale OIDP naruszasz obowiązek prowadzania psa
    na smyczy i w kagańcu non-stop.
    Warszawa jest mało przyjazna dla piesków.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o prawie, ale wstydzicie się zapytać

  • 24. Data: 2008-02-15 23:39:24
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    kacha pisze:
    > Mieszkam w Warszawie, gmina Centrum, dzielnica Mokotów.
    Podaj adres placu i godziny w jakich tam bywasz. Na pewno znajdą się
    chętni, którzy z pomocą Straży Miejskiej zechcą sprawdzić twoje prawa do
    wypuszczania psa na tym terenie :->
    Szczerze mówiąc dziwię się "staremu piernikowi", że tylko cię straszy.
    Prawdopodobnie nie wierzy w wystarczająco szybką reakcję SM, a szkoda.
    Na idiotów niestety metoda jest tylko jedna.
    --
    Maciek

  • 25. Data: 2008-02-16 06:33:44
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Olgierd pisze:
    > Nie chce mi się sprawdzać, ale OIDP naruszasz obowiązek prowadzania psa
    > na smyczy i w kagańcu non-stop.

    w kagańcu chyba tylko agresywne

    KG

  • 26. Data: 2008-02-16 06:50:12
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Olgierd napisał(a):
> [...]

    Akurat "zakaz deptania trawników" często nie ma racjonalnego
    uzasadnienia.

    Rośliny będące trawami bardzo dobrze reagują na deptanie oraz
    zrywanie - stymuluje to ich wzrost.

    Nawet w niektórych krajach jest w zwyczaju chodzić po tranikach i
    nikt tam z tego tytułu problemów nie robi.

    Natomiast osobom ukaranym za chodzenie po trawniku mogę podać
    nazwisko pewnego profesora z SGGW, który jako specjalista może zeznać,
    ze chodzenie po trawniku bynajmniej nie ma negatywnego wpływu na niego,
    a wręcz przeciwnie :) Dotyczy to oczywiście trawnika w całości, jeśli
    tabun ludzi będzie chodziło jedną ścieżką, to wiadomo że się wydepcze.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 27. Data: 2008-02-16 06:56:03
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    kacha napisał(a):

    > Mieszkam w Warszawie, gmina Centrum, dzielnica Mokotów.

    Uchwała Nr XXXIII/756/2004

    Rady miasta stołecznego Warszawy

    z dnia 8 lipca 2004 roku

    w sprawie szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku oraz
    określenia wymagań wobec osób utrzymujących zwierzęta domowe w zakresie
    bezpieczeństwa i czystości w miejscach publicznych na terenie m.st. Warszawy

    Psów i innych zwierząt domowych nie wprowadza się:
    [...]

    2) na tereny placów gier i zabaw dla dzieci.

  • 28. Data: 2008-02-16 07:28:56
    Od: "dexth" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > a wręcz przeciwnie :) Dotyczy to oczywiście trawnika w całości, jeśli
    > tabun ludzi będzie chodziło jedną ścieżką, to wiadomo że się wydepcze.

    Tak, wydepcze i wielu to trzeba uświadamiać, a szkoda ze sami o tym nie pomyślą.
    pozdr dexth

  • 29. Data: 2008-02-16 08:33:10
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 16 Feb 2008 07:33:44 +0100, kam napisał(a):

    > w kagańcu chyba tylko agresywne

    Kiedyś na pewnym psiarskim forum Warszawiacy się skarżyli, że stołeczna
    SM ściga zawsze i wszędy.
    Ale mogło się coś zmienić; u mnie (we Wrocławiu) niecałe 2 lata temu była
    zmiana uchwały i teraz inaczej nie wolno ;-)

  • 30. Data: 2008-02-16 08:34:08
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 16 Feb 2008 07:50:12 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Rośliny będące trawami bardzo dobrze reagują na deptanie oraz
    > zrywanie - stymuluje to ich wzrost.

    To jest oczywiste, dlatego nie ma lepszej łąki jak tej, na której pasły
    się owce czy chociaż krowy.