  • 1. Data: 2006-11-16 17:11:11
    Temat: pkt karne i mandat
    Od: "armi" <armi3@wytnijto_wp.pl>

    Witam

    Ostatnio od Pana "Władzy" usłyszałem, że pkt karne za mandat kasują się po
    roku pod warunkiem, że mandat ten zostanie zapłacony w ciągu 7 dni. W
    przeciwnym razie pkt są zawieszane i okres do ich skasowania upływa po roku
    od daty zapłacenia mandatu.
    Trochę zawile to opisałem

    Czy to prawda ??

    pozdr.
    armi

  • 2. Data: 2006-11-16 17:11:54
    Temat: Re: pkt karne i mandat
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "armi" <armi3@wytnijto_wp.pl> napisał w wiadomości

    > Czy to prawda ??

    Nieprawda. Choć byłoby to niegłupie.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 3. Data: 2006-11-16 17:28:36
    Od: "armi" <armi3@wytnijto_wp.pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "armi" <armi3@wytnijto_wp.pl> napisał w wiadomości

    > Nieprawda. Choć byłoby to niegłupie.

    To jeszcze jedno pytanie :
    Fotoradar robi zdjęcie.
    Kiedy są przyznawane pkt.?? Z datą zrobionego zdjęcia czy z datą wręczenia
    mandatu ??

    pozdr.
    armi

  • 4. Data: 2006-11-16 17:29:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@p...fm napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nieprawda. Choć byłoby to niegłupie.

    dokładnie, prosty i jednoczesnie bardzo skuteczny sposób na poprawienie
    sciagalnosci mandatów. Reasumujac - nie wejdzie w zycie. :)

    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.
    Nikt nie zauważy różnicy." H. Jackson Brown, Jr.

  • 5. Data: 2006-11-16 19:30:41
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "armi" <armi3@wytnijto_wp.pl> napisał:

    >Kiedy są przyznawane pkt.?? Z datą zrobionego zdjęcia czy z datą wręczenia
    >mandatu ??
    Z data popełnianie wykroczenia.
    Czytaj także tu: http://artgola.webpark.pl/punkty.htm

    --