    From: kam <X#k...@w...pl#X>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pismo procesowe
    Date: Sat, 19 Mar 2005 21:37:18 +0100
    Sender: k...@p...onet.pl@81.210.16.251

    cezar napisał(a):
    > Niesty muszę bo druga stona to zrobila na poprzedniej rozprawie, to jest
    > sprawa z powództwa cywilnego o zapłatę z umowy o pracę

    Złożenie pisma przez drugą stronę nie zmusza przecież do tego samego.

    > Teraz ja muszę, powinnam odpowiedzieć na ich pismo.

    Ale skoro czujesz że musisz, to nie ma żadnej specjalnej formy, zależy
    co ma zawierać.
    Jeśli być odpowiedzią na tamto pismo, to sama powinnaś wiedzieć które
    jego części należy podważyć i przy pomocy jakich argumentów, jakie
    dowody wskazać. Ma być tak, żeby przekonać. Tu żaden wzór nie pomoże, bo
    wymogów formalnych nie ma (wskazać strony, sygnaturę sprawy, sąd), a
    każda sprawa jest inna.
    Tylko nie składaj dzień przed rozprawą na biurze podawczym, bo nie dotrze.

    KG