    From: Slawek <s...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pismo do rady osiedla
    Date: Mon, 24 Feb 2003 09:37:24 +0000 (UTC)

    "Stan_Z" <s...@g...pl> naskrobal(a) w
    news:b3clav$ch5$1@news.supermedia.pl:

    > Wszystko rozumiem tylko nie bardzo wiem jakie są szczególy waszego
    > dzialania. Niestety bez nich trudno coś radzic.

    W sumie to standart.

    1. Zebranie osob zainteresowanych i zebranie podpisow <= zrobione
    2. Zalatwienie zgody
    3 Budowa sieci

    Jesli chodzi o sama budowe to tez nic nadzwyczajnego. Rurki w
    piwnicach, kabel w szybach technicznych, switche w szafkach na klatce
    i 3 przewieszki laczace bloki.

    > Dobrze by bylo zebys mial Statut SM jakiś regulamin dzialania rady
    > nadzorczej i do tego regulamin uzytkowania lokali i terenów
    > nalezących do SM.
    > Takie regulaminy powinien dostac kazdy czlonek SM na jego ządanie
    > wlącznie ze Statutem.
    > Od tego trzeba zacząc.

    W sumie to mam zapewniona pomoc jednego radnego, ktory ma jeszcze
    znajomych w radzie... Ale i tak nie ominie mnie raczej pisanie tego
    pisma z przedstawieniem 'warunkow oferty' (jak to nazwala pani w
    administracji), a ja zupelnie nie wiem jak to napisac.

    > Pamientaj jednak, ze z oporem spóldzielczej materi moze byc
    > bardzo, bardzo trudno

    Nie ma jakiegos prawa, ktore zmusza spoldzielnie do wydawania zgody
    na swiadczenie uslug telekomunikacyjnych ? Cos mi sie obilo o uszy,
    ze istnieje cos takiego, ze spoldzielnia nie moze stwarzac problemow
    wlasnie jesli chodzi o uslugi typu telefon, internet...

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167