    From: "Stan_Z" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pismo do rady osiedla
    Date: Mon, 24 Feb 2003 09:32:17 +0100

    Wszystko rozumiem tylko nie bardzo wiem jakie są szczegóły waszego
    działania. Niestety bez nich trudno coś radzić.
    Dobrze by było żebys miał Statut SM jakiś regulamin działania rady
    nadzorczej i do tego regulamin użytkowania lokali i terenów należących do
    SM.
    Takie regulaminy powinien dostać każdy członek SM na jego żądanie włącznie
    ze Statutem.
    Od tego trzeba zacząć.
    Jeśli chcesz pomocy to skoczna moje gg 491282

    Pamientaj jednak, że z oporem spółdzielczej materi może być bardzo, bardzo
    trudno
    Stan_Z