  • 1. Data: 2002-12-03 21:32:59
    Temat: piractwo
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    gdzie mogę znaleźć informacje o piractwie. zarówno komputerowym jak i
    kopiowaniu bez praw autorskich płyt audio.

    Adam

  • 2. Data: 2002-12-04 13:34:05
    Temat: Re: piractwo
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > gdzie mogę znaleźć informacje o piractwie. zarówno komputerowym jak i
    > kopiowaniu bez praw autorskich płyt audio.

    Poszukaj w Internecie. Uzyj Google (www.google.pl). Wpisz hasło "prawa
    autorskie". Jak będziesz miał jakieś konkretne pytania to wróć tutaj.

    BaLab

  • 3. Data: 2002-12-04 14:38:02
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    > Poszukaj w Internecie. Uzyj Google (www.google.pl). Wpisz hasło "prawa
    > autorskie". Jak będziesz miał jakieś konkretne pytania to wróć tutaj.

    chodzi mi o to jaka kara grozi np. za kopiowanie płyt audio na własny użytek

    gdzie mogę o tym poczytać (przejrzałem kodeks karny i nie widzę ale bardzo
    możliwe ze źle szukam bo się na prawie nie znam)

    Adam

  • 4. Data: 2002-12-04 14:45:37
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Adam <a...@p...onet.pl> wystukal(a) :

> [...]
    >
    > gdzie mogę o tym poczytać (przejrzałem kodeks karny i nie widzę ale
    > bardzo możliwe ze źle szukam bo się na prawie nie znam)

    grzywna + przepadek mienia

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 5. Data: 2002-12-04 21:52:26
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    >grzywna + przepadek mienia

    a czy mógł byś mnie odesłać do konkretnych "paragrafów" był bym bardzo
    wdzięczny

    Adam

  • 6. Data: 2002-12-05 03:32:56
    Temat: Odp: piractwo
    Od: "Filip 'Kafarov" <k...@S...pl>

    Użytkownik Adam <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:asltbu$sv6$...@n...tpi.pl...
    > a czy mógł byś mnie odesłać do konkretnych "paragrafów" był bym bardzo
    > wdzięczny
    mozna wiedziec po co Ci konkretne paragrafy, jak i tak na prawie sie nie
    znasz ?!

  • 7. Data: 2002-12-05 09:15:42
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Adam <a...@p...onet.pl> wystukal(a) :

    > a czy mógł byś mnie odesłać do konkretnych "paragrafów" był bym bardzo
    > wdzięczny

    Leniuszku, a płyty piracić to się chce...

    http://www.rp.pl/prawo/doc/aut0319.html

    Nie ma za co.

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 8. Data: 2002-12-05 11:54:55
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    > mozna wiedziec po co Ci konkretne paragrafy, jak i tak na prawie sie nie
    > znasz ?!

    ale mogę przeczytać będę wiedział dokładnie chyba mi nie zaszkodzi?

    Adam

  • 9. Data: 2002-12-05 11:56:20
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    >Leniuszku, a płyty piracić to się chce...

    czy to jest oskarżenie?

    >http://www.rp.pl/prawo/doc/aut0319.html
    >
    >Nie ma za co.

    i tak dzineki :)

    Adam

  • 10. Data: 2002-12-06 17:28:01
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    Adam <a...@p...onet.pl> wystukal(a) :

> [...]
    >
    > gdzie mogę o tym poczytać (przejrzałem kodeks karny i nie widzę ale
    > bardzo możliwe ze źle szukam bo się na prawie nie znam)

    A dozwolony użytek (art.23)?

    Pozdrawiam,
    BaLab