    From: "Michał Ickiewicz"
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pirackie programy, wizyta policji i syn-kretyn
    Date: Wed, 30 Apr 2003 01:30:42 +0200

    > - mogą nie oddać
    >
    > - błąd, jest coś takiego :
    > Art. 291. § 1. (kodeksu karneg )Kto rzecz uzyskaną za pomocą czynu
    [ciach]

    ja mówie z doświadczenia co mi prokurator we Wrocławiu zrobił. Miałem 107
    płyt z filamami o softem a zatwierdzone do oddania jest 106 sztuk.
    Pojedyńcze egzemplarze nie wyczerpują znamion przestępstwa mimo że są
    zrobioone na szkode wydawców co znowy policja oceniałą na podstawie oponii
    jakiejś tam firmy FOTA czy jakoś tak

    do dnia dzisiejszego nie odebrałem ich bo nie wiedomo która płyty jest nie
    do wydania bo nakaz wydania nie wymienia jest płyty

    Icek