    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pirackie programy, wizyta policji i syn-kretyn
    Date: Mon, 28 Apr 2003 21:36:32 +0200

    Pozostaje mi tylko poradzić, byście się trzymali wersji, że syn to zakupywał
    ze świadomością, że przyślą mu legalny program. Młody jest, więc się nie
    domyślił, że za 15 zł legalnej gry nie kupi. Myślę, że tym sposobem
    powinniście wylądować na przysłowiowe cztery łapy. Tym, że to pewnie nie ta
    płyta raczej bym się nie przejmował. I tak w żaden sposób nie da się
    ustalić, czy to ta, czy inna. Tej i tak nie oddadzą, bo pirat. I jeszcze
    będą drążyć ten nowy wątek.
    --
    Jestem tylko człowiekiem i mogę się mylić. Przedstawiony wyżej
    punkt widzenia jest moją prywatną opinią i upraszam o nie trakto-