    From: "teamtom" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pirackie programy, wizyta policji i syn-kretyn
    Date: Mon, 28 Apr 2003 22:04:13 +0200

    Mała pomoc !
    Kwestie dotyczące programów komupterowych rególuje ustawa o prawach
    autorskich - można jej odszukać w internecie i się z nią zapoznać. Swoją
    drogą zapytaj syna czy powiedział Ci prawdę; może rozprowadzał on pirackie
    programy komputerowe czerpiąc z tego tytułu korzyści majątkowe a nie jak
    twierdzisz zakupił jakiś programik przez internet i dlatego jest ścigany;
    coś tu niegra.
    pozdrawiam
    Użytkownik <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    bedziemy
    > wyciagac z tego konsekwencje miedzy nami)
    > teraz jak ochlanalem to sie martwie o ta moja madra "pocieche":
    >
    > dzis odwiedzila nas policja z "postanowieniem o zadaniu wydania rzeczy i
    > przeszukania" skierowanym do syna jako swiadka
    > w tym postanowieniu bylo ze jest prowadzone postepowanie przeciwko X o
    > kopiowanie i rozpowrzechnianie plyt i ze ustalono w wyniku dochodzenia ze
    syn
    > jakies programy od X kupil (jakie - nie ma napisane, tylko ogolnie)
    > policjanici pokazali kwitek z poczty z danymi syna, na nim ze zawartosc:
    Cd,