    From: andrzej <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pirackie programy, wizyta policji i syn-kretyn
    Date: Mon, 28 Apr 2003 18:36:14 +0000 (UTC)

    W artykule <Fgera.63227$v62.667878@news.chello.at> Krzysztof z Warszawy kw1618
    napisał(a):
    > Myslę, że to podchodzi pod art. kk:
    > Art. 278. § 1. Kto zabiera w celu przywłaszczenia cudzą rzecz ruchomą,
    >[...]
    > Chociaż nie wiem czy kupując pirata do celów prywatnych kupuje się w celu
    > uzyskania korzyści majątkowych. Chyba tak, bo kupuje się ileśtam taniej.

    skad wiesz, ze "na tej plycie" byl nielegalny program? Przeciez nawet
    syn tego nie wie. Kupowal cos, nie pamieta co, wiec mogl kupowac
    freewer, sharwer.... Jesli policja ma "dowody", ze to co kupil, zrobil
    nielegalnie, lub chociaz myslal, ze popelnia (moze popelnic)
    przestepstwo, albo niech spada na "bambus". Przynajmniej (moim zdaniem)
    tak powinno byc. No ale coz, zyjemy w Polsce...
    pozdrawiam Andrzej