    From: "ape" <a...@n...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pijany rowerzysta - paranoja w państwie prawa
    Date: Tue, 24 Jan 2006 01:18:56 +0100

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> napisał w wiadomości
    news:dr3qsp$hdk$1@news.onet.pl...

    > - Polskie Radio PR I (przed ostatnimi wyborami, jeśli to ma znaczenie)
    > - Radio ZET
    > To było lato, dotyczyło o ile pamiętam Zalewu Zegrzyńskiego. Następnym
    > razem będę chyba nagrywał.

    nie slyszalem, zeby rowerzysci jezdzili po zalewie zegrzynskim
    ... chyba, ze na rowerach wodnych, ale to nie ta bajka

    > Nie chodzi o podwyżkę. Źle byłoby, gdyby podwyżka była jedynym
    sposobem
    > uzyskania bardziej wiarygodnych informacji.

    a mi chodzi o to, zeby poprzeczka nie zachecala do chlania i jazdy

    > Chodzi ci o alkoholików - nie poddaję w wątpliwość.
    > O pijanych kierowców? Nie dotarłem do szczegółów, stąd wątpliwości.

    podalem dane z jednego wojewodzrwa.
    chcesz namiary na dyrektora biura prezydialnego zarzadu glownego
    polskiego zwiazku motorowego?
    moj przyjaciel, dyr. wojciech morawski poda ci dane z calego kraju za
    dowolnie wybrany okres

    > Nie promuję.

    > Tak podawane dane są nieporównywalne. Na ile tak naprawdę Polacy są
    gorsi?
    > 10 razy gorsi, czy może 1.5 raza? Dla wizerunku ma znaczenie.

    na tyle, ze jezdzi sie unas niezbyt bezpiecznie. wystarczy?

> [...]
    mało
    > co sam nie przyczyniłem się do wypadku, w którym byłbym pewnie
    współwinnym.
    > Od tego czasu za kółkiem już się nie denerwuję...
    > Chociaż nie przejechałem aż pół Europy, wierze ci. Ale to nie oznacza,
    > że w/w byli pijani.
    > Możesz się wściekać, ale sądzę, że wtedy byłem bardziej niebezpieczny
    od
    > człowieka, który ma 0.21 promila ale jest tego świadom i prowadzi
    ostrożnie.
    > Nie sprawdzę, bo po alkoholu nie prowadzę. Zresztą jestem prawie
    abstynent.

    wiec nie bir=erz tego do siebie i przyjmij statystyki. jestesmy pod tym
    wzgledem najniebezpieczniejszym krajem w cywilizowanej eurpoie

    > Tak. Uważam, że nawet w słusznym celu nie powinno się aż tak
    upraszczać,
    > a może nawet manipulować informacją.

    to nie upraszczanie ani manipulacja, a przeciwdzialanie. wiesz z grubsza
    na czym polega prewncja?

    > Osobiście znam człowieka, któremu pomogli (nie miał prawa jazdy).
    Tylko
    > co to ma do rzeczy?

    a to, ze kiedys za glebokiej komuny bylo towarzystwo trzezwosci
    transportowcow...

    --
    pozdro
    ape