  • Data: 2005-07-26 10:24:33
    Temat: Re: pieszy na czerwonym [WAW][OT]
    Od: "DarkDaro" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie - przeczytaj definicje ustapienia pierwszenstwa.
    > Jezeli majacy pierwszenstwo sam sie zatrzymuje to warunki ustapienia
    > pierwszenstwa przez wyjezdzajacego z podporzadkowanej sa juz spelnione.

    hehe - mnie kiedys taksówkarz ustapił ( co sie nigdy nie zdarza) i skręciłem
    w lewo przed nim. Taksówkarz stał w miejscu a za nim pędził z kosmiczną
    szybkościa maluch. Zczaił, że nie da rady wychamować, wyprzedził taksówkę z
    prawej strony na jednopasmowej drodze i przyp...ł w mojego nowiusieńkiego
    Escorta. Wezwałem policje i chciałem jeszcze karetke bo facet niby był w
    pasach ale szybke przednią wybił głowa. Policja przyjechała i powiedziała,
    że w wyniku wjechania na przeciwległy pas ruchu spowodowałem wypadek.
    Manewry gościa z malucha to tylko wykroczenia. pomogłem mu ściągnąć tego
    malucha bo był zgięty nawet na dachu i dostałem 400zł mandatu.
    Ta Twoja definicja to jakies bajki - jeden się zatrzyma, drugi nie a wina i
    tak tego co nie miał pierszeństwa!

    PZDR
    Mroczny Daro