    From: "PAndy" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.rowery,pl.soc.prawo
    Subject: Re: pieszy na czerwonym [WAW][OT]
    Date: Sun, 24 Jul 2005 03:02:28 +0200

    <T...@s...in.the.world> wrote in message
    news:Titus_Atomicus-98785F.00220724072005@gigaeth-gw
    .news.tpi.pl...

    > No wlasnie nie. Tylko on zostal zatrzymany.

    > O, ja chetnie poznam ten zapis...
    >
    > A jeszcze - przy okazji - czy za przejscie na czerwonym jest wg
    > taryfikatora sztywno 250zl, czy sa jakies widelki...

    Jesli o mnie chodzi to policjanci po porstu szykanowali twojego kolege, fakt
    przyzwolenia by inni lamali prawo a tylko selektywne i wybiorcze karanie to
    patologia, do tego 250zl wydaje mi sie niewspolmiernie wysokie do
    przewininienia - zazwyczaj wysokosc mandatu to ok 100zl. Na miejscu Twojego
    kolegi zlozylbym skarge na wspomniany patrol - pisemna skarge. IMO jak sie
    postawi to albo sprawie ukreca leb albo przyanjmniej policjanci tez umocza a
    nastepnym razem albo zatrzymaja wszystkich albo sobie odpuszcza...
    A zapis jest, trzeba by przejrzec tez orzecznictwo NSA i SN, kiedys mialem
    dostep do Lex'a to byloby latwiej a teraz nie mam...