    From: "pix" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pies w ogródku piwnym
    Date: Wed, 28 Aug 2002 12:32:46 +0200

    Użytkownik "fox" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:a97omug59r9ch5flgro6jr9ad2lkg96n8s@4ax.com...

    > pomylka. ja nie mowie o babcinkach z ratlerkami, ani nawet o panienach
    > z rotweilerami w kagancach, tylko o tych samych umiesnionych
    > dresiarzach, o ktorych ty mowisz, tyle ze paradujacych z
    > psami-killerami przy boku ;)
    > podawalem juz kilka razy przypadek gliny, ktory zostal przez takiego
    > idiote poszszuty pitbulem...
    > policja bynajmniej nie zapelnia chetnie statystyk takimi
    > "interwencjami".
    (..)

    No to wygląda na to, że się jednak zgadzamy :-)
    Pisząc o babciach obawiałem sie tylko (i chyba dalej się obawiam), że
    "stróże prawa" pójdą po najmniejszej linii oporu i będą sie wykazywać
    aktywnością w stosunku do tych, którzy nie stwarzają dla nich zagrożenia.
    Sam widziałem jak strażnik miejski czepiał się jakiegoś spokojnego żebraka
    udając, że nie widzi jak zaraz obok przy zaparkowanych samochodach kręci się
    grupka mocno podejrzanych (jak na moje oko) osobników.

    Pix