    From: fox <f...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pies w ogródku piwnym
    Date: Wed, 28 Aug 2002 02:51:25 +0200

    On Tue, 27 Aug 2002 14:32:37 +0200, "pix" <p...@w...pl> wrote:

    >Znacznie prościej jest takiemu "stróżowi prawa" wlepić mandat np. spokojnemu
    >kierowcy czy babci z pieskiem niż podskoczyć umięśnionemu dresiarzowi. I
    >pewnie ładnie to też wygląda w statystykach, tyle że to jakaś zupełna
    >paranoja.

    pomylka. ja nie mowie o babcinkach z ratlerkami, ani nawet o panienach
    z rotweilerami w kagancach, tylko o tych samych umiesnionych
    dresiarzach, o ktorych ty mowisz, tyle ze paradujacych z
    psami-killerami przy boku ;)
    podawalem juz kilka razy przypadek gliny, ktory zostal przez takiego
    idiote poszszuty pitbulem...
    policja bynajmniej nie zapelnia chetnie statystyk takimi
    "interwencjami".

    nie bede sie licytowal co jest wazniejsze, ganianie za "lusterkami"
    czy tymi od psow. jedno i drugie jest istotne, bo liczy sie przede
    wszystkim bezpieczenstwo.

    >Jeśli psa nie będziesz drażnił i prowokował to w 99/100 przypadkach Cię nie
    >zaatakuje, bo ma "swoje sprawy" - natomiast grupka łysych mięśniaków bez

    psa nie trzeba draznic, zeby mu cos odfajczylo w glowie (to akurat
    przypadek z mojego podworka)... no ale dla mnie to EOT, bo bijemy
    piane w zasadzie oczekujac od wladz tego samego ;)))

    --
    == f...@i...pl == the truth is this: no one knows ==