  • From: "Jane Doe" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pies kontra napastnik w obronie wlasciciela
    Date: Wed, 28 Aug 2002 18:45:15 +0200

    Użytkownik "Kazik" <s...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > Czytanie ze zrozumieniem nie jest aż tak wielką sztuką - proponuję
    > poćwiczyć ;-)

    Widzę, ze brak Ci obycia więc poinformuje Cię ze cytując kogoś nalezy dac
    przynajmniej te znaki " ". Taka podstawowa wiedza wyniesiona ze szkoly. Jak
    widac nie przez wszystkich

    Postawilam problem hipotetyczny aczkolwiek nie niemozliwy do realizacji - co
    rusz zdarzają sie przypadki pogryzien przez psa. Dostalam kompetentną radę -
    o wykupieniu OC - i jestem juz umówiona z agentem ubezpieczeniowym. Twoj
    poprzedni post jesli nie byl skierowany do mnie to nie wiem czemu znalazl
    sie w temacie załozonym przeze mnie, malo tego odnosil sie do moich słow,
    ktore byles uprzejmy przytoczyc. Czyżbys nie wiedzial jak odpisuje sie na
    posty? Jesli nie miales nic do powiedzenia na podrzucony przeze mnie temat
    to czemu zabrales glos? Cieszy Cie uzywanie wlasnej klawiatury? Masz
    obowiazek napisac iles tam postów dziennie nie bacząc na ich tresc? W takim
    razie zapraszam do dalszej dyskusji.

    > Gratuluję bujnej wyobraźni

    Wolę mieć bujną wyobrażnie, niż nie miec jej wcale. Pelno jest wlascicieli
    duzych psów podchodzących z hura-optymizmem do swoich zwierzaków i
    puszczajacych ich luzem i bez kaganca. Refleksja przychodzi najczęsciej po
    tragedii - ja po prostu staram sie jej zapobiec.

    > i życzę abys miała więcej zaufania do ludzi niż do zwierząt.

    Tego akapitu nie rozumiem? Znowu piszesz dla samego pisania? Z czego wynika,
    Twoim zdaniem moja nieufnosć wobec ludzi czy zwierząt? Ufam ludziom ale w
    ciagu 2 miesiecy bylam swiadkiem 3 napadów na moim osiedlu, w ostatnim przed
    cięzkim pobiciem uratowała chlopaka moja interwencja z rottem przy nodze -
    napastnik sie przestraszyl i uciekl. Natomiast jesli chodzi o ufanie
    zwierzętom - kocham mego psa i wiem, ze on jest mi oddany calym psim sercem
    ale nie ufam mu bo to tylko zwierzątko. Na dodatek z potęznymi szczękami -
    wierzę, ze nie zaatakuje mnie ani nikogo innego ale jak juz mówię nie
    chcialabym byc przykladem z przyslowia "mądry Polak po szkodzie"

    Jane