  • 111. Data: 2007-08-04 15:19:50
    Temat: Re: pies i prawo - wybycie się własności
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Wiesz co, mam właśnie na biurku akt oskarżenia od pewnego trolla i tam
    > idzie mniej więcej tak "ten dureń jest idiotą" i wsio. Ubaw.

    Ty go tak nazwales czy on Ciebie w akcie oskarzenia? :)

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 112. Data: 2007-08-04 15:51:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    e<>n wrote:

    > godność osobistą i ponieśćkonsekwencje przewidziane w art. 24 k.c. ...
    > (niektórzy zaczynają rozumieć te kwestie dopiero kiedy policja
    > skonfiskuje im sprzęt w celach dowodowych, i po niekorzystnym wyroku

    Policja nie miesza się do spraw cywilnych. Dopiero do karnych (np. do
    przeszkadzania komornikowi w egzekucji).

    Jeśli w takiej sytuacji grozisz komuś policyjnym "kociołkiem" to de
    facto grozisz komuś pomówieniem o popełnienie przestępstwa - czyli (dość
    dosłownie interpretując zapisy o groźbach karalnych) właściwie sam
    popełniasz przestępstwo...

  • 113. Data: 2007-08-04 16:26:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f922go$3g5$2@inews.gazeta.pl Olgierd
    <n...@o...com> pisze:

    > Tak, chodzi o to, że ja nie mogę się podpisywać pod tekstami "Dawid
    > Warszawski" albo grać na skrzypcach jako "Michał Urbaniak".
    A zróbmy inaczej.
    Obraźmy autora f91med$d85$...@n...task.gda.pl

  • 114. Data: 2007-08-04 16:31:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f929ib$sub$1@news.dialog.net.pl Jotte
    <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:

    > Tak, chodzi o to, że ja nie mogę się podpisywać pod tekstami "Dawid
    > Warszawski" albo grać na skrzypcach jako "Michał Urbaniak".
    Za szybko wysłałem. Dokończę.
    A zróbmy inaczej. Zapodajmy, że autor postu
    f91med$d85$...@n...task.gda.pl
    jest głupcem. Bez jakichkolwiek innych danych.
    I co wówczas z art. 23 KC?

    --
    Jotte

  • 115. Data: 2007-08-04 20:17:52
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Olgierd pisze:
    > Ale *nie ja nie o tym* pisałem! To kolega troll usiłuje nas przekonać, że
    > przekrętem jest niezjadanie psów tylko dlatego, że się łaszą do ludzi.

    To przepraszam. Byłem przekonany, że "Statystycznie może świnia ma
    więcej neuronów czy czegoś, ale wystarczy zobaczyć jak to pies chodzi
    za człowiekiem." i "Chyba psa nie miałeś. Bo co do świni to mogę nie
    mieć wątpliwości" to Ty napisałeś gdy ktoś inny twierdził, że świnie
    są inteligentniejsze od psów i mają rozwiniętą psychikę.

    --
    pozdro
    poreba

  • 116. Data: 2007-08-05 09:30:12
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Olgierd napisał(a):
    Statystycznie może świnia ma
    > więcej neuronów czy czegoś, ale wystarczy zobaczyć jak to pies chodzi
    > za człowiekiem.

    Wychowana jak pies świnia tez będzie chodzić. Co tam świnia - dzik
    potrafi zachowywać się jak pies!
    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 117. Data: 2007-08-05 09:45:37
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    e napisał(a):

    > faktyczne konsekwencje takich nienormalnych utrudnień i istniejącego
    > stanu prawnego - takie mianowicie, że ludzie porzucają psy i są w tym
    > praktycznie bezkarni, bo nawet trudno komukolwiek to udowodnić (zmusza
    > ich do tego i zachęca ewidentnie złe prawo). brak legalnej możliwości
    > pozbycia się psa (z różnych przyczyn) jest więc patogenny, zmusza
    > ludzi do wywożenia zwierząt daleko od domu i porzucania ich,

    To nie złe prawo czyni z człowieka bydlę. Jeśli komuś zależy na
    normalnym pozbyciu się zwierzaka, to znajdzie mu nowe miejsce. Ale
    wygodniej jest wywieźć do lasu, za miasto i mieć problem z głowy .

    > bo tylko
    > wtedy staną się bezdomne i tylko wtedy będą mogły trafić do
    > gminnego/miejskiego schroniska,

    Zwłaszcza, jak się je w lesie do drzewa przywiąże...

    A wystarczyłoby WSZYSTKIE psy zaczipować ( na koszt właściciela, luksus
    musi kosztować) i stworzyć bazę danych. Mandacik za porzucenie
    sustanowić wysoki, i od razu humanitaryzm ludzki by wzrósł.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 118. Data: 2007-08-05 09:49:17
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Sun, 05 Aug
    2007 11:30:12 +0200, krys zeznał(a):

    > Wychowana jak pies świnia tez będzie chodzić. Co tam świnia - dzik
    > potrafi zachowywać się jak pies!

    szczeka ????

  • 119. Data: 2007-08-05 10:22:24
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    stern napisał(a):

    > Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Sun, 05
    > Aug 2007 11:30:12 +0200, krys zeznał(a):

    > szczeka ????

    Chrząka i przybiega do nogi na gwizdnięcie. Można na spacerek na smyczy
    wyprowadzić ;-)

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 120. Data: 2007-08-05 12:53:35
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 04 Aug 2007 16:41:10 +0200, Jotte napisał(a):

    > A jakby tak np. Jan Nowak został prezydentem to wypowiedź typu "Jan
    > Nowak jest durniem" oznacza bez wątpliwości obrazę głowy państwa?

    No nie, oczywiście, że nie. Wątpliwości byłyby i rozwiać mogłyby je
    dopiero ustalenia co do faktów - kontekst słów.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/2007/07/30/moje-allegro