    From: "e<>n" <4...@0...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pies i prawo - wybycie się własności
    Date: Fri, 3 Aug 2007 19:32:36 +0200

    news:f8vmd8$c0m$2@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:f8vl9k$3id$1@news2.task.gda.pl e<>n <4...@0...com>
    > Proszę spróbować zmądrzeć, a jeśli to się powiedzie spróbować zapoznać się z
    > prawem.
    > Do czasu choćby minimalnych sukcesów w obu wymienionych kwestiach powstrzymać
    > się od radzenia komukolwiek czegokolwiek.

    znowu przemawiasz jak kaznodzieja i moralizator, który ogranicza swoje sądy do
    ocen moralnych innego człowieka. moim zdaniem w twoich wypowiedziach jest więcej
    hipokryzji niż mądrości, brak jakiegokolwiek samokrytycyzmu przy ogromnych
    zapędach moralizatorskich...
    pisząc ten wątek chodzi mi o problematyke prawną i opinie prawne, merytoryczną
    dyskusję, a nie o to żeby niejaki jotte prawił mi morały... za kogo ty się
    człowieku uważasz? za nawiedzonego proroka i mędrca uprawnionego do traktowania
    innych jak głuców?

    > Oddać do adopcji zrzekając się praw rodzicielskich. Ze szczegółami procedury
    > proszę zapoznać się po odniesieniu sukcesu w wymienionych przeze mnie na
    > wstępie tego postu zadaniach, a do tego czasu nie pisać kolejnych bzdur.
    > Materiały sa m.in. tu:
    > http://42.pl/u/tzq
    > Dodam, że w przypadku dziecka sprzedaż i podarowanie na gruncie obowiązującego
    > w Polsce prawa nie wchodzą w grę.

    dzieci w adopcje się bierze, oddaje w adopcję sąd oraz instytucja, a nie osoba
    pozbawiana praw rodzicielskich na swój wniosek
    po co mi szczegóły dotyczące proceduzy adopcyjnej kiedy mowa była o czym innym -
    o zrzeczeniu się rodzicielstwa? masz problemy z tzw. analfabetyzmem wtórnym?