    From: "Maria" <m...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pieniądze dla córki- jak zabezpieczyć?
    Date: Wed, 11 Apr 2007 22:25:15 +0200

    > Wartosc pieniadza takze ;]

    Tak. Wartość pieniądze spadnie, wartość mieszkań, ale jest szansa,
    że życie i nauka też stanieje dostosowując się do obniżek.
    Zależy mi na tym by córka mogła ukończyć szkołę bez większych
    zmartwień skąd wziąć pieniądze na akademik. Ona nie musi jeździć
    luksusowym autem pod uczelnię. Ważne by starczyło jej na normalne
    studenckie życie.
    A ponadto to przecież nie sprzeda kawałka mieszkania by zapłacić
    za akademik, natomiast gotówki z konta to może wziąć tylko tyle
    ile jej potrzeba.

    MM