  • Data: 2007-04-12 17:53:40
    Temat: Re: pieniądze dla córki- jak zabezpieczyć?
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maria napisał(a):

    > Kasę będzie mieć jej opiekun prawny a nie ona. No i oczywiście
    > opiekun prawny wcale nie musi jej dawać tej kasy.

    No pewnie. moze tez spasc bomba na to mieszkanie, i tysiąc innych plag.
    > Ludzie zejdźcie
    > na ziemię. Gdyby życie było takie piękne, łatwe i uczciwe to nie
    > szukałabym rozwiązania na zabezpieczenie przyszłości córki.

    Wiesz co, ty chyba nie szukasz rozwiązania, tylko chcesz sie powyżywać z
    bliżej nie określonego powodu. Nikt ci przecież nie każe korzystać z
    propozycji.

    > Pewnie, że dobra, jeśli masz choć jedną zaufaną osobę, której
    > możesz powierzyć opiekę nad córką w razie gdyby...

    J.w.

    > Nie mam żadnej gwarancji, że dożyję choćby 10 urodzin córki.

    Nikt nie ma.

    > Dziewczyno, zakładam, że będzie zysk, dlatego myślę o
    > zabezpieczeniu przyszłości córki (bo w tej chwili mam z czego),
    > ale żeby US mnie nie "załatwił" to musiałabym chyba sprzedawać
    > marchewkę na targu.

    Jak US zechce, to Cię załatwi, nie bój żaby.

    > Z pensji sprzątaczki to mi nawet na paliwo do auta nie wystarczy.
    > A ponadto do tej pracy trzeba być zdrowym.... a nie o krok przed
    > perspektywą wózka inwalidzkiego do końca życia.

    Dlatego każdy sam wybiera to, co dla niego najlepsze.
    EOT

    --
    pozdrawiam
    Justyna