eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[pieniactwo] urzad stanu cywilnego i oplata za filmowanie we wlasnymzakresie › Re: [pieniactwo] urzad stanu cywilnego i oplata za filmowanie we wlasnymzakresie
  • Data: 2005-08-29 11:03:27
    Temat: Re: [pieniactwo] urzad stanu cywilnego i oplata za filmowanie we wlasnymzakresie
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wyskrobał(a):
    > punkty niezgodne z prawem sa w swietle prawa nie wazne, a nie znam prawa
    > ktore zabrania filmowania w muzeum chocby.

    Zabronić fotografowania lub filmowania może kierownik/właściciel/zawiadujący
    muzeum lub inną tego typu placówką. Wchodząc tam zawierasz pewną umowę: np.
    oni Ci pokazują zbiory, ale bez możliwości fotografowania. Na przykład w
    Luvrze w Paryżu zdaje się nie można fotografować (z fleszem na pewno, nie
    wiem czy w ogóle). Podobnie bywa na koncertach: zakaz wnoszenia kamer,
    aparatów. Tak BTW to nie wiadomo co z aparatami w telefonach, ale to już
    inny problem. Natomiast urząd, tak jak USC w tym wypadku, nie zawiera z Tobą
    żadnej umowy i zabronić robienia zdjęć nie może.