    From: "Andrzej" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: perypetie z KRD
    Date: Wed, 10 Nov 2010 14:04:21 +0100

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > A kto tę informację napisał? B?

    Informacja o sposobie dokonywania płatności oraz n-rze konta była na
    wezwaniu wysłanym już przez C, czyli przez pośrednika.
    Także z rozmowy z wierzycielem wynikało, że wszelkie płatności powinny iść
    na konto pośrednika, ponieważ takie są warunki zawartej przez nich umowy.
    Nie sądziłem, że to aż takie kuriozum, ponieważ wielokrotnie też podobne
    umowy z firmami windykacyjnymi zawierałem.

    > Dupa nie dłużnik :)

    Po prawdzie też tak uważam, chociaż przypuszczam, że po prostu jako
    nieświadomy swoich praw, wolał nie ryzykować zatargu z windykatorem
    uzbrojonym we wszelkiego rodzaju kodeksy i ustawy.

    > Jeśli dłużnik nie dostał informacji od wierzyciela, że uzna dokonaną
    > przez niego wpłatę na rzecz firmy trzeciej, to nie ma podstaw do ścigania
    > wierzyciela z błędnego zapisu w KRD.

    OK, o to mi właśnie chodziło. Dziękuję za pomoc :)

    Pozdrawiam
    Andrzej