    From: witek <w...@s...interia.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pełnoletność i liceum
    Date: Fri, 05 May 2006 08:09:45 -0500

    Szerr wrote:

    > Nauczyciel wystawia ocenę na ustalonych przez _siebie_ warunkach.
    W państwowej szkoly? Chyba żartujesz.
    Może mówisz o studiach.

    > Jak mnie
    > nie ma choćby na jednej lekcji, to mi ustala warunki nadrobienia
    > zaległości. Każda lekcja jest obowiązkowa, nie 50%.
    j.w.

    > Uczestnictwo we
    > wszystkich zajęciach szkolnych jest zawarowane przymusem administracyjnym.
    Dalej mówisz o szkole publicznej?
    Bzdura. Nie ma takiego przymusu administracyjnego.
    Już pisałem.
    W ogóle nie ma obowiązku chodzenia do szkoły jakbyś chciał wiedzieć i w
    ogóle nigdy nie było.

    > Napisali ci już inni: doucz się, to są podstawy. Na razie tylko trollujesz.
    > EOT

    Większość ma rację powiedziała mucha siadając na gównie.
    To że wszystkim wydaje się, że nauczycielowi coś wolno, to wcale nie
    znaczy, że tak jest.
    Powód nieobecności na zajęciach jest twoją prywatną sprawą i
    nauczycielowie w jakiejkolwiek szkole nic do tego.
    Masz po prostu na tych zajęciach nieobecność.
    W przypadku uczniów poniżej 18 roku życia informacja o tym, czy rodzice
    wiedzą o nieobecnościu ucznia w szkole, czy nie odnotowywana jest w
    dzienniku, w postaci usprawiedliwiona / nieusprawiedliwiona.
    I wszyscy tak się przyzwyczaili do słów usprawiedliwiona, że nadali
    nauczycielowi prawo usprawiedliwiania.