    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pełno trupów dookoła
    Date: Sat, 30 Mar 2024 10:29:26 +0100
    <uu4jn2$jus$7$Shrek@news.chmurka.net>
    <uu6nek$tj4$19$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uu6rnk$vdg$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <uu751c$tj5$11$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uu76r0$3eq$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <uu781i$tj4$21$RTomasik@news.chmurka.net>
    <uu7885$3er$3$Shrek@news.chmurka.net> <acHNN.7830$RQ2.3087@fx01.ams1>
    <uu8k2u$tj4$26$RTomasik@news.chmurka.net>

    > Szanse, że nastolatek wkurzony na mamę, bo kazała się uczyć z buta
    > pójdzie 50 km dalej przez las jest niewielka.

    Pytanie dotyczy tego, że niby prowadzicie poszukiwania ale na krzywy ryj
    bo "nie ma zgłoszenia".

    A jak szukacie to pokazuje przykład mojego moto, gdzie mieliście świadka
    z adresem, który znał sprawców i nawet został uwieczniony na filmie z
    kradzieży, moto stał na widoku i nawet przez parę godzin bezsprzecznie
    wiedzieliście o miejscu gdzie jak się okazało stoi. No ale nie było
    załogi, żeby się chociaż ulicą przejechać i zobaczyć czy nie stoi na
    widoku bus albo moto. Za to w sumie spędziłem ponad 8 godzin na
    komisariatach, a przy sprawie (nie licząc tego co nie widziałem
    bezpośrednio) zużyliście w sumie ze dwa "kulsonodni" - i to tylko w
    kwestii znalezienia moto. A wystarczyło wziąć patrol i grzecznie
    poprosić świadka żeby powiedział którzy to - to nie byli żadni
    mistrzowie zbrodni a zwykłe żule, co jak im się powiedziało co grozi za
    składanie fałszywych zeznań i jest nagranie to się rozpruwali od razu -
    zwłaszcza świadek, który w sumie nic nie zrobił i miałby kryć "kolegów"
    za damski chuj, ryzykując wyrok za fałszywe zeznania.

    Dlatego wybacz, ale sceptycznie podchodzę do waszego "szukania bez
    prowadzenia poszukiwań", bo z pierwszej ręki wiem jak to wygląda:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!